mandag, april 26, 2010

Loppis

Jeg har vært på noen loppemarkeder de siste årene, men har aldri kjøpt noe særlig. Ikke fordi jeg ikke liker lopper, men mere det at det ikke er like enkelt å kombinere loppemarked og tvillingvogn... Mannen i huset jobber fire uker borte for så å være fire uker hjemme. De loppemarkedene som har vært i området har vært når han har vært på jobb eller når vi alle har vært bortreis. Men i dag kjørte vi til Melbu for å sjekke om det var noen skatter igjen, selv om loppemarkedet var åpent i går også. Jeg trodde vi måtte dra tomhendt hjem, men plutselig "dukket" en søt liten kommode opp. Den hadde stått skjult bak noen andre møbler, men da noen kom for å hente det de hadde kjøpt kom den frem. Godt Isolert-mannen var ikke akkurat begeistret, men fikk kommoden inn i bilen uten noe videre om og men.



I skrivende stund står kommoden i stua, men jeg vet ikke om det er her den skal få stå. Males skal den iallefall, men farge avhenger av hvor den skal stå. Jeg tror kanskje den skal få stå her den er plassert midlertidig og da skal den bli hvit og få nye knotter, og vil være et supert sted å plassere den nye Bourgie-lampa jeg ønsker meg på...Ønsker mangler det ikke på her i gården, nei...

2 kommentarer:

Hege sa...

Denne tror jeg blir lekker i hvitt med den snaaart nyannskaffede lampa på ;-)

Ha en strålende mandag!

Klem

Unknown sa...

Ah, da har vi vært på samme loppis i helga;)
Denne kommoden gikk meg hus forbi, blir nok lekker i hvitt:)