torsdag, februar 02, 2012

True WORDS

Jeg ser at det har kommet en del nye følgere på bloggen min i det siste. ♥ Velkommen skal dere være - kjempekoselig at dere har funnet veien hit inn til meg! Håper dere kommer til å trives her. *smile* Hvis det er noe spesielt dere synes jeg skal blogge mer om blir jeg glad for innspill i kommentarfeltet. 

Tenk at det allerede er februar. Første måned av det nye året er allerede over og her i huset har januar stort sett vært viet til feber, hoste og snørr. Småguttene har ikke vært i barnehagen på to uker, men jeg krysser virkelig fingrene for at de er barnehageklare igjen på mandag. I dag var vi hos legen igjen og nå ble det antibiotikakur på begge to, så nå de vel bli friske og raske igjen snart. 



Jeg har trøsteshoppet litt ja, for det er vel synd i mammaen også når småtrollene er syke og puta på bildet over ble med hjem fra Kremmerhuset her om dagen. Teksten er bare så bra selv om jeg ikke er helt enig i det om jenter da, men siden den ikke er så enkel å lese på bildet kommer den her også: 

WOULDN'T LIFE
BE PERFECT IF
SWEATPANTS WHERE SEXY,
MONDAYS WHERE FUN,
JUNK FOOD DIDN'T MAKE 
YOU FAT, GIRLS DIDN'T 
CAUSE SO MUCH DRAMA,
GUYS WEREN'T SO 
CONFUSING, AND GOODBYES
ONLY MEANS UNTIL TOMORROW.

Siden jeg trengte flere store putetrekk til nygammelsenga mi måtte dette bli mitt. Som dere ser av bildet over er det allerede blitt krøllete siden jeg har brukt noen timer med puta under hodet mens jeg har lest interiørblader. Senga er bare den herligste kosekroken du kan tenke deg og jeg er storfornøyd. 




Til siste et bilde av den ene sengestolpen med noen gamle hyssingstumper på. Disse var på da senga ble funnet i et naust for flere år siden, og den forrige eieren har latt de fått være på. Jeg synes de er så koselige, og jeg lurer på hva som har hengt her eller hva de har blitt brukt til. 

Håper dere aller har hatt ei fin uke frem til nå. I morgen er det helg igjen og her har vi ingen andre planer enn å prøve å bli friske. Kanskje men bare kanskje skal jeg prøve å få malt litt i helga. Dersom så skjer skal det selvfølgelig dokumenteres her på bloggen. 

Goodbye then...hopefully just until tomorrow *smil*


11 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Fiiine puta☺
Lei av sjukdom her i huset og; ingen av oss har vel egentleg vert heilt friske sia rundt juletider. Elias har vert i barnehagen denne veka uten å bli sjuk, og det er første gangen i år! ¤kryssarfingrene¤
God bedring til dine små♥

Klem M♥

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så koselig ♥ KULT putetrekk!

Håper det blir barnehage over helga!!

Bdicte sa...

Herregud, for et fantastisk sitat! Ønskedrøm :)

Klem
Benedicte

Unknown sa...

Fiiiiin pute! Ser at det er aaaaaltfor lenge siden jeg har vært på Kremmerhuset - jeg har gått glipp av en ny vare(!!!!!) ;)

Kan tenke meg du koser deg i kroken, den senga ser bare herlig ut!

Håper guttene blir friske i løpet av helgen, stakkars små... (og mamma'n..) ;)

MISS YOU!

Barbro sa...

mange ligger visst strak ut for tiden.
Tøff pute!
Søtt at hyssingen hang på sengestolpen. Det får tankene og fantasien til å surre på hva som hang der en gang...... :-)

Klem fra meg:-)

mamma i nord sa...

Sende over mange god bedring ønsker til guttene dine.

Må bare si jeg misunner deg litt den senga.
Har ønsket meg en slik siden jeg så dama til søskenbarnet mitt hadde en slik i stua for ca. 20 år siden.

Puten hadde jeg sansen for.

Ønsker deg en riktig god fredag.

Klem Tanja

Heinrich sa...

Kom du fram til noen konklusjoner om den nye blitzen? Fornøyd?

salige lavendel sa...

Artig pute og den senga ser så flott ut.

Anonym sa...

Stilig pute! Jeg har lett etter nye sofaputerr i lang tidnå, men finner ikke den perfekte noe sted :( Får prøve Kremmerhuset i morgen

EtterRegnet sa...

Å den senga e bærre heilt lekker ;)
Å så koselig me de hyssing trådene da ;)
Skjønner godt du er lei sjukdom ja... Her har vi *bank i bordet* vært friske... Og det er ny rekord her i huset å fremdeles ikkje ha brukt en eneste syktbarndag i januar....
(minsten her i huset har vært ekstremt mye sjuk i perioder)!

Masse god bedring til guttene :)

Pynten var lekker ;)

Anonym sa...

Så fin pute! Herlige detaljer på den gamle senge.
Håper guttene dine snart blir friske.
Klem