søndag, desember 04, 2011

Nissebursdag - CHECK

I dag har vi feiret 4 årsdag x 2 her i huset og jeg tror de to små bursdagsbarna (som har bursdag i morgen) var veldig fornøyd med både selskap, besøk og gaver. ♥ Som seg hør og bør (?) var det nissebursdag og da måtte mammaen lage ei nissekake. Fler bilder kommer - nå er det sofaen som gjelder ei bittelita stund før jeg skal stupe til sengs. Her har vi hatt besøk fra klokka 11 i formiddag og til nesten klokka elleve i kveld.


Håper alle har hatt ei flott helg og en fin andre søndag i advent! ♥

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åååå...så flott kaka. Du e jo virkelig flink :)

Klem.... ♥

Unknown sa...

Hoiiiiii!! For ei kake!! :)

Du er flinkis! Tenker gutta har hatt en strålende 4 årsfeiring! Gleder meg til flere bilder:)

Og gratulerer så mye med dagen idag til fineste gutta boyz;)

KLEM

Gunn-Hege sa...

For ei herlig kake!! Vesla på 5 måtte få se på den flere ganger og hun var mektig imponert!! Fortsatt god adventstid :0)

Signe sa...

Du er jaggu proff på kakebaking også du :)

Og du snakker! Hadde jeg visst det på forhånd så hadde jeg nok flippet meg langt bakover her på jakt etter bilder av deg ;)

Ha en finfin ny uke!
Signe

Ønskedrømmen sa...

Knaillfin kaka! Så flink du e.
Kan tenke mæ at guttan va førrnøyd, ja. :)

Håpe dokker får en duper dag i dag.
Klæm. :)

Fjellets datter sa...

Gratulerer til de to 4-åringene!!
Flotteste nissekake jeg har sett...flink du er!
God mandag til deg...
Klem fra Kristin

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hau hau hau, kakedama!!!! :D Flinkis! :D

Gratulerer til søte 4-åringene! ♥ ♥ ♥

Fruehuset sa...

Wow! Så flott kaka:)
Den såg god ut:)