søndag, november 20, 2011

Sofakroken

Jeg blir aldri helt fortrolig med sofakroken og jeg vet heller ikke hva som skal til for at jeg skal bli det. Planen nå er at jeg skal forsøke med en aldri så liten gardinendring og kanskje noen blomster i vinduene. Noe mangler her, men jeg klarer ikke helt å finne ut hva. *stooooore hverdagsproblemer*

Det ble litt bedre etter at den nye hylla kom opp på veggen, og knottene i underkant gjør at man enkelt kan endre litt på hva som henger under her. I tillegg tror jeg kanskje at det kan gjøre seg med en liten skjenk under den store klokka i stedet for kista. Flaks for meg at jeg har noen skjenker stående på lager. *ler* 


Den store hvite puta er fra Jeanne d'Arc og er kjøpt 'På Ræk'. Jeg lånte den med meg hjem for et par uker siden for å se om den passet inn, og den hadde ikke vært lenge i hus før jeg skjønte at her var det bare å dra ned og betale...



Her i huset blir det ikke så alt for lenge til jeg tar kvelden. Jeg hadde mange planer som kanskje skulle gjennomføres ikveld, men det ser ut til at det bare blir blogging og tv-titting. Herlig, men det betyr vel strengt tatt at det bare blir mer på to-do lista mi, men det får gå.

Håper alle har hatt en strålende helg!

11 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Velkommen i klubben hehe☺ Sit ofte og ser på ein plass eg føle at nåke mangla..og grubla og grubla...og so MÅ eg bere prøve meg fram med eit eller anna..og so blir det bra...ei stund hihi☺

Blogging og tv-titting her og-no leggetid☺

Klem M♥

Bringen Blomster sa...

Vel, jeg ser ingen "problemer" med stuekroken din :)) Fin og gjennomført! :)) -og jeg er missunnelig på Ghost chairen din! :) Har stått lenge på min ønskeliste..
Ha en fin uke!
-synnøve-

Kathrine sa...

Ah...jeg her ikke noe problem med å bli fortrolig med sofakroken din, bare veldig synd det er så lenge siden jeg har vært nær nok til å vise det... Til helga kanskje? ;)

Ha en fin-fin kveld!

Kathrine

Unknown sa...

Jeg ser ikke at det mangler noe, syns stua di er superkos;) Skjenk under klokka hadde vært stilig, du har jo et par å velge i, hehee;)

Bra på tur?

KLEM

Vibeke / Mammas Hus sa...

Sjenk er fint, da kan du pynte der, jeg ser heller ikke at du mangler noe. ;)

Rolige dager er stas, jeg skulle gjerne hatt det i morgen, men tror det blir hektisk... :P

No.15 sa...

Tja...jeg synes det ser helt perfekt ut. Flott stue :)

Ha en fin ukestart.

klem, Lise

MineBlom sa...

Noen ganger kan det være så enkelt som et ullteppe med farge eller en pute.... Den grønne planten der i hjørne... Bare prøv, så får du plutselig en helt annen stue ;O)

Ønskedrømmen sa...

Kan desverre ikke komme med gode tips, for jeg syns du har en kjempeflott sofakrok! :-)

Håpe du hadde det flott i Tromsø i hælga.
Stor klæm! :)

Signe sa...

Jeg syntes nå at det var koselig, men jeg vet hva du mener, når man 'får noe for seg' så er det ikke så lett å rokke ved :)

Fin tirsdagskveld til deg!
Signe

Monica sa...

Hehe, kjekt med et lite lager å ta av da :)
Hylla ble kjempefin :) Kjenner meg godt igjen i de store hverdagsproblemene :P
God torsdag! Klemklem

Hops sa...

enten noe fargeinnslag, ja. eller noe helt sort. stuen er pen og pyntelig, men litt for tam for min smak.. lite følelser settes i sving!

en farget puff? ta bort skinnet fra bordet - legg en farget løper på tvers? noen fargesterke kaffebordbøker? en kurv med dekorativt garn ved enden av sofaen? florlette gardiner i farge i tillegg til de hvite?

liker du noen farger? gult? forskjellige grønnfarger? fersken? finn på noe nytt - kanskje du lager en ny hvitt+sink+farge-bølge?

mvh hops