onsdag, oktober 19, 2011

Et barn er et lite menneske

Hos Øyeblikk er det for tiden fotokonkurranse med tittelen 'Et barn er et lite menneske'. Med det samme jeg leste tittelen bestemte jeg meg for å være med, til tross for at bildet jeg hadde i tankene ikke er av den aller beste kvaliteten.  


Bildet er tatt på på nyfødtintensiven i Tromsø i desember 2007. Benjamin er tre dager gammel, i underkant av 900 gram og holder et godt grep om mammas finger. Kvaliteten er så som så, men bildet er tatt gjennom glasset i den lille kuvøsehybelen hans med vanlig kompaktkamera. Likevel synes jeg dette er et flott bilde som jeg er utrolig glad for at jeg fanget opp med kameraet. Jeg husker utrolig godt da han grep med begge de små hendene sine rundt fingeren min for aller første gang. ♥ Helt ubeskrivelig.



Har du et bilde du ønsker å delta med, eller har du lyst til å se alle de flotte bidragene kan du klikke HER.

En finfin onsdagskveld ønskes dere alle!

30 kommentarer:

Tove `blogg verden sa...

Utrulig flott bilde <3 Vært på kuvøseavdelingen en tur jeg også med min mellomste, men hun var ikke født for tidlig, så ble en kjempe iforhold til de andre babyene:)
Lykke til :)
Klem Tove

øyeblikk.net sa...

For et utrolig flott og sterkt bilde!!!
Vi sitter her med tårer i øynene..




Tusen takk for at du deltar i vår fotokonkurranse.
Hilsen fra Øyeblikkjentene

No.15 sa...

Vakkert og rørende.

Klem

Unknown sa...

Et fantastisk og rørende bilde! Som den hormonelle bomba jeg er så fikk jeg klump i halsen.

Et sterkt bilde, Victoria!

Veronica sa...

Et barn er et lite og akk så fantastisk menneske... så fint bilde!
klem

Anonym sa...

Fantastisk bilde♥

Ønskedrømmen sa...

Nydelig bilde! ♥

Barbro sa...

Et fantastisk bilde som sier mer enn 1000 ord!!!

Klem fra meg :-)

Fjellets datter sa...

Får tårer i øynene av dette, så vakkert bilde som du kan ha i dine gjemmer.
En koselig kveld ønskes av Kristin

Signe sa...

Oi så fint bilde! Til å bli rørt av! Seee de pittesmå fingrene da :)

Finfin onsdagskveld til deg
Signe

Vibeke / Mammas Hus sa...

Og der begynte jeg å grine faktisk.....Jeg som har sett bildet før!


Glad i deg, vennen min ♥ ♥ ♥

Anonym sa...

Nydelig ja ♥

Alhana sa...

Utrolig vakkert og rørende bilde ♥

MineBlom sa...

Et sterkt bilde ;O)
Det gir litt rom for ettertanke...

Unknown sa...

♥♥♥

Glad i deg.

re:signert sa...

For et vakkert nyfødt bilde. Wow. takk for kommentar. Har erfart laminatgulv. PÅ Rosendal turisthotell har de malt alle laminatgulvene! Det er blitt SÅ fint og det er sterkt. PÅ giveawaen min noen innlegg lengre ned er det link til deres blogg. Så kan du evt se bilder! Signe

KROnPRINSESSENE sa...

Dette var gripende...
Så utrolig vakkert minne :)
Det må være tidenes øyeblikk, når en så liten griper om din finger...
Klem May Helen

Siri sa...

Nå spretter tårene her. For et øyeblikk det må ha vært. Nydelig bilde!

Mandelhjärta sa...

Et bilde som berører!
Kan tenke meg det vekker minner hos deg! ;)
Lykke til i konkurransen!

Unknown sa...

For et fantastisk bilde!
Helt herlig ♥ Skjønne bittelille;)

Og du, klart du klarer og lage Tildadukker;) MYE pirk, men ikke vasnkelig...

Klem line

Hannepanne sa...

Nydelig bilde og nydelig historie, griper godt i mammahjertet :)

Klæm Hanne=)

Fabelaktig sa...

Jeg deltar også i denne konkurransen og måtte selvfølgelig inn og titte på ditt bidrag!

Herlig bilde! Ett bilde som viser hvor skjørt og vakkert livet er.

Lykke til i konkurransen.
Fabelaktig hilsen
Maia

Anonym sa...

Vakkert bilde!
Helt utrolig hvor små guttene dine var.
Klem

mammaKine sa...

Nydelig bilde. Virkelig!

Karen sa...

Åh, så nydelig bilde :) Det passe iallfall veldig godt til tittelen..

God helg!

mamma i nord sa...

For ett fantastisk nydelig bilde.

Unknown sa...

Jeg synes bildet var nydelig, rett og slett :o)

Vær våken sa...

Et rett og slett fantastisk bilde!!!

Klem, Kristin

Prinsesse Vilikke sa...

Utrolig nydelig bilde!!!!

S sa...

Fikk tårer i øynene av dette bilde. Så utrolig små hender..
Vakkert og sårt.

Ønsker dere en god helg!

Klem Sigrid :)