onsdag, september 22, 2010

8 - 7 - 6 - 5 - 4 uker til 30

Hva skjedde egentlig med ønskelistenedtellingen til tredveårsdagen min? Ei venninne spurte meg om jeg hadde bestemt hvordan jeg skulle feire, hvorpå jeg svarte: "nei, det e jo lææænge tell". Tja, i den virkelige verden er det visst ikke så lenge selv om ønskelista på bloggen stoppet opp da det var 9 uker igjen. Det er tydeligvis ikke like enkelt å stoppe tiden på ordentlig... Her kommer fem ønsker for de fem ukene ønskelista har blitt nedprioritert!


Jeg ønsker meg to Årstidlamper fra IKEA til å ha i de store stuevinduene.


Fra Kremmerhuset ønsker jeg meg gavekort eller eventuelt stort sett alt de har der. Neida, riktig så "ille" er det vel ikke, men de har mye fint. Og gaver ER jo morsommere enn gavekort da...



Siden jeg indirekte akkurat har skrevet at jeg synes gavekort er litt kjedelig så kan jeg fortelle at jeg ønsker meg gavekort på Skoringen...


Et smykke slik som dette med Benjamin og Nikolai skrevet på står høyt på ønskelista. Dersom noen ønsker å glede meg med et slikt kan det bestilles HER.


Jeg ønsker meg pengegaver siden både symaskin og speilreflekskamera står på ønskelista mi. Etter å ha fått litt kjeft fra søstra mi over å bare ønske meg kjempedyre ting (pluss at jeg anser det som lite sannsynlig at en enkeltperson kjøper symaskin/speilrefleks, er det nok bedre å ønske seg penger...

Nå er jeg ajour med ønskelista og jeg krysser fingrene for at jeg klarer å komme med ønsker i rett tid de siste ukene.

5 kommentarer:

-Kamilla- sa...

Fine ting du ønsker seg til bursdagen, hvilken dato er det du har?? Lurer litt da det er ca 4 uker til jeg har bursdag ;0) Jeg har den 18 oktober. Ingen rund dag her i gården ;0)
Smart å ønske seg penger, da krysser jeg fingrene og håper det blir symaskin/speilrefleks på deg :0)
*Klem*
-Kamilla-

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Nesten som mi ønskeliste☺
Er ikkje so gale å bli 30☺

Klem M♥

André sa...

Blir det no feiring?

Bdicte sa...

Årstid-lampene e kjempfine;)) Fem uker går jo kjmpefort!

Klem
Benedicte

Randi sa...

Fleire fine ønsker her ser eg... Dei lampene var jo skjønne. Og sånne smykker er flotte. Blir spanande å sjå kor mange av ønskene du får oppfylt... :-)
Klems