søndag, desember 13, 2009

Nye gardiner og litt pynt

På fredag kjøpte jeg nye gardiner til kjøkkenet. De så såååååå fine ut i butikken, men når jeg kom hjem og fikk hengt opp den ene syntes jeg den var for gul. Er det ikke typisk? Her gråter jeg meg nesten til nye gardiner, og så blir jeg ikke fornøyd...



Fremdeles henger det bare én gardin på kjøkkenet. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Den jeg har hengt opp får jeg ikke byttet, men den andre kan jeg levere inn. Uansett, det er jo ikke spesielt fint med én gardin, og de hadde ikke noen andre aktuelle gardiner i den butikken...



I går var jeg i skogen rett bak huset og kuttet noen grangreier som jeg puttet i de nye blomsterpottene fra Caesar Collection. Pottene kjøpte jeg på handleturen på Stokmarknes på torsdag.



HOME-bokstavene kjøpte jeg også på torsdag.



To slike hjerter fra Lot's Living ble også med hjem.



I går fikk guttene bursdagsgave fra Bestefar i Drammen, og dyrehagen fra Duplo var stor stas. Både løvene, krokodillen og elefanten ble omtalt som "bææ"...

I morgen tidlig reiser jeg og Nikolai til Tromsø på sykehuskontroll, mens Benjamin er hos besteforeldre og tanter i Lødingen. Det blir spennende å se hvordan de reagerer på å være borte fra hverandre for aller første gang...

5 kommentarer:

*sne* sa...

Jeg synes gardinen så veldig fin ut jeg! Er den ikke beige-aktig! Så moro med duplo. Det står på ønskelisten til Leon, selv om han bare er 7 mnd.
Lykke til på sykehuskontrollen!
Klem fra Christine

Bdicte sa...

Kjør på, og heng opp begge! Dem va knallfin:))

Det blir sikkert litt rart for guttan å være borte fra broren sin, men kjekt med aleinatid med besteforeldre og mamma:))

Lykke til i Tromsø!

Catrine sa...

Utrolig for et sammentreff - jeg så dere på Nerstranda i dag, og det var kun fordi jeg kjente igjen Nikolai i vogna si! Vanskelig å se at gardinene virket for gule - syns de var fine :-) Men, det er jo vanskelig å se på bilde .. Home-bokstavene likte jeg godt, har selv vært å kjøpt et par bokstaver i dag - men det ble C & L (Catrine og Lars ... klisje, kanskje - men de var søte).

Ha en fin dag!

-Kamilla- sa...

Syns liftgardinen var pen! Heng de opp og pynt dem med noe jule dilldall, kommer til å bli knall fint ;0) Titt gjerne innom hos meg, jeg har hengt lys i liftgardinene mine :0)
*Klem*
-Kamilla.

Unknown sa...

Syns gardinene var fine jeg!
Lykke til med adskillelsen av de små, håper det går bra:)