mandag, august 13, 2012

Litt mer kjøkken

I går skreiv jeg at jeg skulle blogge flere kjøkkenbilder i dag, og her kommer de faktisk. Det er ikke alltid jeg holder alt jeg lover i bloggsammenheng, men denne gangen klarte jeg jammen meg å få ut fingeren i rett tid. *smile* Under kommer det noen detaljer fra kjøkkenet. Ei god blanding av nips og dill, gammelt og nytt - akkurat slik jeg liker det. 





Her i Vesterålen har det vært sommer i dag, og selv og jeg har vært på jobb er det herlig med sol og fint vær. I ettermiddag har jeg og guttene hatt koselig middagsbesøk, og nå slapper jeg bare av meg litt blogging og surfing på nett. I morgen skal vi til Harstad på dagstur. Guttene skal på sykehuset der på kontroll for å sjekke om de trenger dren i ørene. Jeg krysser fingrene for at de slipper, men må de så må de. Ikke verdens undergang akkurat, men greit med alt man slipper!

Håper din mandag har vært fin!

7 kommentarer:

Unknown sa...

Fiiiiiiiiiiiiiiint!!!
Lykke til med øre-sjekk i morra;) Hils guttaboyzzz!

Savner deg!
*klemmemassepå*

Signe sa...

Lekkert smekkert, den norgesglassvasen er bare en drøm :)

Og 'break a leg' i morgen!

Anonym sa...

Lekkert lekkert,elsker alle de fine detaljene dine:)
Lykke til med undersøkelsen imorgen,håper dei slipper dren,håper det fine været forsetter imorgen og:)
Klem fra Lillian

nr.15 sa...

Hei:)
Har virkelig sans for kjøkkenet ditt:)) Koselig med den kaffekroken synes jeg:)
Lykke til imorgen. Helt enig at det er greit alt en slipper!! To av mine barn har hatt sin dose:(

Charlotte

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så mye fin dill ♥

Lykke til i morgen!


*klemmer*

liven sa...

Heisann
så koselig kjøkken du har...liker blandingen av gammelt og nytt!!
spisestuestolene dine er bare nyyydelige....og blir nok knallfine malt også :)
Håper det gikk greit med guttene dine!!

Signe sa...

Haha, ja du er vel heldigvis ikke en av dem som 'ikke vil hatt kjelen om jeg kasta den etter deg'?! :)