mandag, oktober 11, 2010

Sjøoffiser B kom hjem med full bil

Sjøoffiser B har akkurat kommet inn døra for tiende gang i løpet av de få minuttene han har vært hjemme. Han hadde full bil takket være meg, enda jeg ikke har vært med og produsert bagasje. MEN, jeg er en racer på innkjøp selv når jeg ikke er med på tur. De søte barnemøblene på bildet under her har jeg kjøpt på Finn.no. De ble hentet og levert til Sjøoffiseren av en kamerat av meg (og arbeidskollega av Sjøoffiseren). Dere kan tenke dere at Sjøoffiser B ble fornøyd da han oppdaget disse møblene på lugaren sin. Jeg er positivt overrasket over at de i det hele tatt ble med hjem!


Kjempeflotte barnemøbler som skal males hvite når malesprøytesesongen starter. Det er lenge til for i dag har det snødd her i nord. Uansett, nå er møblene i hus noe som betyr at behovet for å dele av loftstua er enda større siden det ikke er plass til disse på Nikolai sitt rom per i dag. Alle er vel enige i at så søte møbler ikke kan settes i kjelleren på vent, eller hva?


I tillegg til møbler (og flere andre ting som skal blogges om etterhvert), fikk jeg disse to fra Sjøoffiseren. Nå er det ingen grunn til å utsette fullføringen av salongbordprosjektet som har stått på vent lenge. Jeg lurer bare på om dette egentlig er bursdagsgaven min sånn uten at det har blitt nevnt... Det minner meg nemlig mistenkelig om ca samme dato for tre år siden da han kom hjem med støvsuger. Da sa han heller ingenting, men da jeg etter noen dager begynte å hinte om bursdagsgave sa han: Du har jo fådd støvsuger!?! Trenger jeg å nevne at stemninga ikke var spesielt god i Godt Isolert-huset den kvelden?

10 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Søøøøte møbla☺
Og snille mannen som tar med heim til deg☺

Gjelde å ha verktøyet i orden☺
Ei pussemaskin kunne eg tenkt meg og, då hadde ikkje stove og spise-bord vore brune særleg lenge til nei☺

Klem M♥

Gammel stil sa...

De møblene var utrolig søte:) Heldige dere:)

Klem:)

Monica sa...

Så fine møbler, kjempesøte :) Klart de må ha en fin plass å stå! :)

Lurer forresten på om du som bor på Sortland har noen gode shoppetips? Skal på kurs dit neste uke, og lurer på om det er noen søte interiørbutikker der oppe som bare må besøkes? :) På forhånd takk om du har noen :)
Klem fra Monica

Lotta sa...

Ååå fine:)

Havets Datter sa...

Så fine møbler!!!
Og superkjekt verktøy!! *ønskermeg*

Ha en fin kveld :)

Monica sa...

Takk for tips :) Hvor pussig er det ikke at da jeg kom hjem fra jobb i dag, hva annet enn reklame fra Blåbystua lå i postkassen?:) Vet ikke hva slags opplegg de har laget til oss på kurset, om det blir noe kaffetid, så får evt komme tilbake til det :) Takk for tilbudet uansett :)
Klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så flotte møbler!!!! :))))

*krysserfingre* for fiiiinere bursdagsgave. Får håpe han har lært. ;)

-Kamilla- sa...

Her har det skjedd litt siden sist jeg var innom hos deg ;0) Barnemøblene var kjempe fine, og er super misunnelig på skolepulten din!! *Me like!!* Skjønner godt at du ønsler deg ett til soverom, for det var jammen trangt og vi damer trenger jo også litt plass til sysaker og slikt. Blir jo lite produsert når en må dra frem alt hver gang en skal sy en liten ting. Kos deg så masse videre!! *Klem*
-Kamilla-

Drømmeskyen sa...

Herlige barnemøbler du har kjøpt!:)

Klem fra Hilde

Vigdis sa...

Nydelige møbler. Jeg hadde en prikklik stol da jeg var liten. Nå står den hjemme hos mamma og venter på at ryggen skal limes på igjen. Synes møblene har en egen sjarm i den opprinnelige fargen...